Kategorie
-
Skontaktuj się z nami
Pomagamy dobrać pakiety do założonego budżetu oraz strategii. Zaproponujemy rozwiązania dopasowane do Twojej branży i domeny.
Podlinkowanie artykułów sponsorowanych to sposób na ich wzmocnienie. Zwiększając wartość opublikowanych wpisów tworzysz mocniejsze linki kierujące z nich do Twojej strony. Podlinkowanie z odpowiednich lokalizacji takich jak posty na forach, sygnatury oraz linki z profili może dodatkowo zwiększyć ich widoczność oraz ruch referral do opublikowanych artykułów. Poniższe zestawienia możesz wykorzystać również jako podlinkowanie zaplecza (stron zapleczowych na platformach blogowych lub własnych domenach). W zależności od wielkości pakietu zlecenie możemy zrealizować dla 10 lub 20 adresów.
Jeśli szukasz sposobu na podlinkowanie artykułów sponsorowanych to pakiety dostępne w tej kategorii będą optymalnym rozwiązaniem. Usługa podlinkowania została przygotowana w trzech opcjach cenowych uzależnionych od ilości pozyskiwanych linków. Każdy zestaw składa się zarówno z linków profilowych jak i postów na mocnych forach internetowych.
Podlinkowanie artykułu sponsorowanego możesz wykonać stosując dowolny pakiet dostępny w naszym sklepie. Jeśli jednak ilość artykułów jest duża polecamy zestawy dostępne w tej kategorii oraz ich mnożnik w celu optymalnego podlinkowania i wzmocnienia wszystkich dostępnych treści. Odpowiednie podlinkowanie artykułu umożliwia jego wzmocnienie i zwiększenie widoczności.
Do podlinkowania artykułów sponsorowanych najlepiej sprawdzają się posty na forach oraz linki z profili na zaufanych stronach. Każdy z pakietów w tej kategorii łączy więc te usługi tak aby zapewnić zarówno odpowiednią moc jak i ilość linków.
Oferty w tej kategorii można wykorzystać również jako podlinkowanie PBN opartych na wysokiej jakości treściach.
Czym jest podlinkowanie artykułów sponsorowanych?
To usułga polegająca na dostarczeniu linków do opublikowanych artykułów. Odnośniki dostarczane są najcześciej z postów na forach internetowych pisanych w formie poleceń do ciekawych informacji, materiałów, tematów.
W jakim celu podlinkowje się artykuły sponsorowane?
Najczęściej wykonuje się to z dwóch prostych powodów. Pierwszy cel to chęć szybszego zaindeksowania opublikowanych treści. Drugi ważniejszy cel to chęć wzmocnienia publikacji tak aby przekazywały większą "moc" linkowanej w ich treści stronie.