Linkowanie w abonamencie

Wybierz najprostszy sposób na stały dopływ linków do swojej strony internetowej

Linkowanie abonamentowe nie wymaga żadnych umów, masz stałą kontrolę nad budżetem, brak ograniczenia ilości slow kluczowych i możesz w każdym cyklu zmienić frazy (dodać nowe lub usunąć te które już weszły na oczekiwane pozycje).

  1. Określ miesięczny budżet jaki chcesz wydawać na linki
  2. Dopasuj go do jednego z pakietów dostępnych w dziale zestawy pakietów
  3. Zakup usługę linkowania i podaj dane dotyczące zlecenia
  4. Po zakończeniu procesu (zostaniesz o tym powiadomiony i otrzymasz szczegółowy raport) zakup usługę ponownie dopisując "Linkowanie w abonamencie". Dzięki temu w ramach tej samej kwoty zakupionego zestawu dobierzemy pakiety linków które nie były wykorzystywane w poprzedniej realizacji.

Kolejny zakup - ten sam zestaw, a inne źródła linków

Jak to wygląda w praktyce? Przykładowo do pierwszego linkowania zakupiłeś:
Zestaw pakietów - S
W skład oferty wchodzą:
Blogi ogólnotematyczne - 10 Blog.pl
Blogi ogólnotematyczne - 10 Blogger
Blogi ogólnotematyczne - 10 Wordpress.com
Blogi ogólnotematyczne - 10 Bloog.pl
Linki Trust Rank - Profile PL - 25 DF

Po 30 dniach poinformujemy Cię o zakończeniu realizacji, przygotujemy raport do zlecenia, a przy kolejnym zakupie z dopiskiem "Linkowanie w abonamencie" dobierzemy:
Blogi ogólnotematyczne - 10 Blog.pl 2
Blogi ogólnotematyczne - 10 Blogger 2
Blogi ogólnotematyczne - 10 Wordpress.com 2
Blogi ogólnotematyczne - 10 Bloog.pl 2
Linki Trust Rank - Profile PL - 25 DF

Widzisz efekty i chcesz zwiększyć budżet który się zwraca

Nie ma problemu. Wybierz większy pakiet i zastosuj identyczny zapis w danych do zlecenia. Dostosujemy usługę i rozpoczniemy linkowanie abonamentowe.

Dane do zlecenia - czyli jakie dane podać aby było dobrze

Podając dane do zlecenia przyporządkuj słowa kluczowe do podstron które są dla nich najlepiej dopasowane. Dzięki temu przykładowo na frazę "biurko do komputera" będziemy linkować kategorię w której są one wylistowane, a na frazę "biurko spotesto" kartę produktu która go opisuje (stronę produktu).

Przykładowe dane:
domena.pl
sklep z meblami
internetowy sklep meblowy

domena.pl/biurka/
biurka
biurka sklep internetowy

domena.pl/biurka/biurko-spotesto
biurko spotesto

Nie zapomnij o optymalizacji

W ramach linkowania w formie abonamentowej realizujemy usługę polegającą na pozyskiwaniu linków do Twojej strony internetowej. Nie zapomnij jednak o optymalizacji, jest ona równie ważnym czynnikiem i stanowi fundament pod dobre pozycjonowanie. Sprawdź nasz poradnik dzięki któremu dowiesz się jak w prosty sposób przygotować najważniejsze elemnety na Twojej stronie internetowej. Możesz również zgłosić do nas po rekomendacje w sprawie audytu. Optymalizacja strony polega na poprawieniu elementów które mogą zaburzać jej widoczność. Mogą być więc to braki w opisach kategorii, produktów, duplikacje treści zewnętrzne jak i wewnętrzne, nie zablokowane z indeksowania zasoby. Warto zapoznać się z naszym poradnikiem który w prosty sposób przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia i zainewstować czas w poprawki które usprawnią działanie strony.