Efekty linkowania

Inwestuj w linki które dają rezultaty

Poniżej prezentujemy efekty linkowania dla kilku stron naszych Klientów. Jest to kilka przykładowych zleceń które zostały złożone 50-60 dni przed sprawdzeniem wyników linkowania. Nie chcieliśmy na siłę szukać domen które prezentują jak najlepsze rezultaty tylko przygotowaliśmy proste zestawienie na bazie zleceń w większości zamówionych w przeciągu jednego tygodnia. Są to więc zarówno zlecenia na małe usługi (2 lub 4 pakiety linków) jak i zestawienia przykładowo 10 usług rozpisane na dłuższy okres realizacji (gotowe zestawy pakietów). Efekty linkowania jak zawsze uzależnione są od dobranych fraz, zakupionych pakietów i ilości linków (budżetu), oraz optymalizacji (przygotowania strony pod Google, linkowanie i użytkownika). Poza pierwszym i szóstym prezentowanym zestawieniem zmian pozycji nie są to bardzo wysoko konkurencyjne frazy (w większości średnia konkurencyjność).


Branża: rozrywka.
Frazy: lokalne dla miast Poznań, Warszawa i jedna fraza ogólnopolska.

Branża: medycyna.
Frazy: lokalne dla miasta Toruń, jedna ogólnopolska.

Branża: sport.
Frazy: lokalne dla miasta Gdynia.

Branża: motoryzacja.
Frazy: lokalne dla miasta Gdynia.

Branża: sport.
Frazy: lokalne dla miasta Warszawa.

Branża: praca.
Frazy: ogólnopolskie.

Branża: komputery.
Frazy: ogólnopolskie.

Branża: komputery.
Frazy: lokalne dla trzech miast z woj. Kujawsko-Pomorskiego.

Branża: czyszczenie.
Frazy: lokalne dla miasta Lublin.

Sprawdź nas

Zoptymalizuj swoją stronę internetową. Zakup pięć różnych pakietów i podaj dane do zlecenia w tym logicznie dobrane słowa kluczowe (nie generyki). Przyporządkuj frazy do podstron jeśli budowa Twojej strony na to pozwala i podstrony są odpowiednio przygotowane pod wybrane słowa kluczowe. Wykonamy zlecenie w zaproponowanym przez nas terminie. Dodaj swoją stronę i wybrane słowa kluczowe do dowolnego systemu monitorującego pozycję - przekonasz się czy warto dalej powierzyć nam budowanie profilu linków Twojej strony. Nasz SEO sklep dostarcza narzędzia (linki) które przy odpowiednim ich wykorzystaniu mogą pomóc zbudować wysokie i stabilne pozycje Twojej strony internetowej przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym.